fredag 11 november 2011

Spännande!

Tapetrullarna ligger och väntar på att komma upp på väggen, och vi har en lite väl fullspäckad helg framför oss har jag på känn... Det var ju typiskt! Och det kliar väldans mycket i fingrarna att få börja sätta upp våderna i matbordsavdelningen (vackert namn) kan jag säga. Men vi ska se om det dyker upp nån liten lucka... Ska bli otroligt spännande att se hur det blir. Färgen är något som jag aldrig trodde skulle komma upp i mitt hem, men återigen "roko kaar han som it kan ende se" ( = "dålig" karl, i mitt fall kvinna, som inte kan ändra sej) Så nu mina kära vänner får ni fundera lite på vilken färg som INTE är jag... men som kanske blir. :)

Här hemma har vi skruvat bilar ikväll. Om bilen är sönder ska den ju fixas...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar