tisdag 14 juni 2011

OJ OJ OJ!!

Nyss hemkommen från musikstudion är jag helt upp i varv och kan sådär stolt avslöja att snart dyker en ny singel upp på marknaden där jag och en fd. bandmedlem från mitt förra band, och numera "musikkompanjon", har skrivit text och musik!!!

Jag sjunger, han spelar gitarr och en hel massa andra proffs gör en hel massa annat. Helt otroligt!! Jag!! En singel!!:D Drömmar KAN verkligen gå i uppfyllelse. Och till råga på allt så tycker jag den blir jättebra, en såndär låt som jag själv skulle lyssna på.

Jag slutar aldrig förvånas över vilka vägar livet bär en. Jag som för 2 1/2 år sen aldrig trodde att livet skulle vara värt att le åt igen och framtiden kändes alltför hemsk, sitter nu här och kan inte sluta le! Och jag har en hel massa annat än det här att le åt också. Och jag vet att pappa där uppe, han ler nog han också!

Tacksam för livet det är vad jag är!

Oj oj oj... :D :D

5 kommentarer:

  1. Oj vad spännande! Väntar med spänning på att få lyssna på er låt!
    /Tette

    SvaraRadera
  2. jippiji.. va roligt att få glädjas med andra! det är du sååå värd. ser fram emot att få höra mera om det hela o LÅTEN!!

    SvaraRadera
  3. Vad skoj! :D Blir spännande att få lyssna på låten! En stycken SIGNERAD singel beställes härmed ;)

    SvaraRadera
  4. Häälit, va roligt det ska bli att få höra din/er låt :)

    SvaraRadera
  5. Oj så skoj! Väntar med spänning tills jag får höra låten, och säger som Heidi, jag vill också ha en signerad singel :D Jag har ju den förra skivan signerad så ;)

    SvaraRadera