söndag 31 juli 2011

ny kamera, härlig helg och SEMESTER!!

Tjohoo!! Jag har inlett mitt livs första betalda semester! Om än bara en vecka, men ändå!! Och det känns riktigt härligt måste jag säga... Egentligen är det ju först imorgon som den börjar men för att förlänga den lite så invigde jag den redan i fredags! På en hel vecka ska jag bara njuta av att hinna göra en hel massa saker! Det är sådan jag är. Att ligga stilla är inte min grej, men när jag väl gör det så gör jag det till max!

Min nya kamera har dessutom anlänt och den tar ju riktigt suveräna bilder mot vad jag är van vid. Så nu blir det att trixa vidare bland alla funktioner och lära sej alla fina möjligheter.

Helgen har också inneburit go´ mat med go´a människor vid en riktig villa med båtväg och allt. Det blev tösens premiärtur med båt och riktigt bra gick det nog fast hon nog var lite skrajsen och kramade och klängde fast sej i mej som en liten apa (bokstavligen) under färden.

Idag har vi dessutom inlett målandet av huset. Så nu har sockeln/källaren fått ny fin färg det första varvet. Och man kan riktigt ana vilken total förändring det kommer att bli när resten av huset också blir målat. Spännande! Imorgon fortsätter målandet och ledigheten!! :D




                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar