torsdag 4 augusti 2011

Bostadsmässan -11

Idag var det bostadsmässan i Karleby som stod på semesterprogrammet. Måste nog säga att lite besviken på variationen är jag allt. Hade nog hoppats på lite mera nytänkande och "personligt". Det var endast ett hus som jag inredningsmässigt tyckte stack ut från de andra, hus nr 8, som var inrett av Susanna Vento på tidningen Deko. Nytänkande och himla roliga idéer!! Mera sånt!

Även hus nr 6, från Kreivi-Talo, hade mycket fina barnrum som föll mej i smaken.

Och visst fanns det annat också som tilltalade mej, som inglasade terasser, avkopplinshörnen i samband med terasserna (speciellt ett, också det hus nr 6! Sånt skulle man ha!!) och annat smått lite här och där.

Så visst har det allt varit en finfin dag!

hus nr 6

hus nr 6

hus nr 8





1 kommentar:

  1. Jag föll också för hus nr.6, den terassen skulle man ha men huset i sig var inget jag skulle kunna leva i. Ideérna var få men jag lyckades ändå hittade nån del av mit "drömhus" i några av de många husen... Så, nu gäller det att komma ihåg, för det lär ju dröja tills byggandet börjar ;D

    SvaraRadera