onsdag 31 augusti 2011

Veckoplaneraren

I vårt kök finns en liten yta som är målad med både magnetfärg och griffeltavelfärg och man skulle ju kanske kunna tro att den skulle vara fullproppad med skriverier och diverse saker hela tiden, men så är då inte fallet. Faktum är att jag allt som oftast har svårt att hitta på något att skriva där. Alice´s teckningar brukar få stoltsera där, och det var också tanken när jag gjorde den. Men matlistan, meddelanden till gubben och sånt skrivs nog ner på något annat löst papper.

Jag har funderat lite nu som då hur jag skulle kunna göra den där platsen lite mera praktisk och i helgen kom jag på det! Vad behöver inte vår familj bättre än en veckoplanerare? Hur i all sin dar jag inte kommit på den tanken förr vete gudarna...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar