lördag 6 augusti 2011

Ikea 2012

För de nyfikna så finns den nya ikea-katalogen här, om man vill tjuvkika lite i den. Inget slår ju känslan av att en regnig dag som denna kura sej upp i soffan, med en tekopp i handen och bläddra i det nyutkomna riktiga pappersexemplaret av katalogen, men tills dess så passar länken riktigt bra måste jag säga.

Jag är en riktig organisations-fantast och har verkligen en förkärlek för allt som heter lådor och andra förvaringboxar och -system. Var sak på sin plats! Och jag tror inte det finns något annat i hemmet som jag blir så uppriktigt arg över som om jag inte hittar det jag söker (vilket nog händer rätt ofta faktiskt). I vårt hem är det åter en gång hallen som står för de största förvaringsproblemen och kanske jag hittar något litet tips efter att ha lusläst den nya katalogen...

1 kommentar:

  1. Oj, jag vill också ha lådor att organisera i.. Det har varit högt uppe på min lista en lång tid, men alltid blivit utmanövrerat av annat som det har varit mer akut med. Men snart! Och då ska jag minsann organisera! Jag lider av samma "var-sak-på-sin-plats" behov. Anders, däremot, verkar inte ha några såna tendenser.

    SvaraRadera