onsdag 24 augusti 2011

Det här med långt hår...

Som jag skrev i mitt förra inlägg så har mitt långa hår endast fått stanna "på nåder". Jag trivs helt enkelt bättre med kort hår, då har jag ju faktiskt en "frisyr". Nu är det alltför enkelt att sätta det i en hästsvans där bak, både till vardags och fest.
När jag hade riktigt kort hår för något år sen drömde jag om den dagen när jag skulle få fixa fina frisyrer av det långa svallande håret.... NU, i verkligheten, har jag inget annat än ett fluffigt, risigt, självlockigt hår med fel sorts lockar som inte vill hållas raka fast hur jag försöker...

Men för att faktiskt ge mitt långa hår en sista chans så har jag bestämt mej för att under den närmaste framtiden verkligen försöka ha håret utsläppt så mycket som möjligt och gömma hårbanden nånstans, så få vi se sen då, om det ryker eller ej...

Men, ett hårband i jobbet måste jag ha... i nödfall!


det här är jag... för er som inte vet det...

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild av dej! Och håret tittar jag lite drömmande på, håller som bäst på och sparar en lång frisyr åt mej.. Redan har jag det dock mest i hästsvans... ;)

    SvaraRadera