måndag 10 oktober 2011

Cash-showen

Jag vet, det har varit alltför tyst här! Till saken hör att jag inte bara varit dålig på att uppdatera här, utan dålig på allt vad som heter uppdatering via internet på senaste tiden. Tiden och orken har inte räckt till allt, så om det är nåt viktigt som hänt de senaste veckorna, berätta gärna!:)

"An ostrobothnian tribute to Johnny Cash"-projektet har satt igång på allvar och nu i helgen hade vi 2 föreställningar. Inkommande helg blir det Öja som blir värd för showen och även Vasa och en till konsert här runt i nejden är på kommande.

Mitt långa "June Carter-Cash"-hår hänger med fortfarande och jag som inte annars fixar fina frisyrer och inte lyckats med tuperingar och sånt förut har nog fått kämpa lite för att få fram en 60-70-tals frisyr. Och inte kan jag ju precis säga att det går helt smärtfritt nu heller för den delen...

Roligt att stå på scen igen en gång är det och goda kommentarer har vi också fått så kom gärna ut och se på showen för en kväll om ni har lust.

Bilden är lånad från mimmisvinkel

4 kommentarer:

  1. Tror du det blir nån ny show här i närheten? Jag skulle jätte jättegärna komma ut och se er :) /Annika

    SvaraRadera
  2. Toligtvis blir det en till föreställning i Nykarleby eller Jakobstad. När vet jag inte ännu men jag kan sätta upp det här på bloggen sen när jag vet... :)

    //ann-sofi

    SvaraRadera
  3. Hoppas att man är hemma på nästa föreställning då :) sku vara jätteroligt att komma å se!

    SvaraRadera
  4. Showen var jättebra ! njöt av varje ton :)

    /Malin

    SvaraRadera