torsdag 21 april 2011

Tänka sej... :)

...att det glimmar på mitt vänstra ringfinger nu också!:) Efter 11 år tillsammans kan man ju tycka att det var på tiden. Just nu pryder en tillfällig förlovningsring mitt finger. För den där ringen som ska sitta på mitt finger i tid och evighet vill jag vara med och prova ut själv, och se det visste min fästman. :)




 
Långfredagen till ära blir det att rota bland gamla grejer på hemgården. Kanske jag hittar ett fynd eller två. :) Senare mot kvällen blir det kalas för hela slanten.

Så denna dag kan ju inte bli annat än en toppendag!

Glad Påsk!

10 kommentarer:

  1. Man får gratulera!! :) Hittade hit via Tette, har kikat lite här tidigare också utan att kommentera, men nu blev jag ju nog tvungen. :)Hälsn. Maria Nyholm

    SvaraRadera
  2. Tack Maria! :) Kul att du hittat hit! :)

    SvaraRadera
  3. Nämen grattis! Vad glad jag blir för er skull!
    Och glad påsk åt er också!

    SvaraRadera
  4. Grattis Grattis Grattis! :D

    SvaraRadera
  5. sitter här med tårar i ögonen.. Grattis!! Jag är så glad för er skull. tänkte på er i början av veckan o funderade hur många år det månne blir i år. Kunde inte ha fått en bättre långfredag. Tack! många kramar j.

    SvaraRadera
  6. Grattis! Det var ju roligt! Har också kikat in här via Tette o blev också tvungen att kommentera nu!:) Hoppas din fot blir i skick till lite joggning snart igen! Ha det bra!/Malin J

    SvaraRadera
  7. Tusen tack för era gratulationer!:)

    Malin: Kul att du kikat in!:) Foten är nog inte i joggnings-skick ännu tyvärr men MYCKET bättre. Jag haltar inte mera iallafall!:)

    SvaraRadera
  8. Stort GRATTIS från oss till er :) många kramar

    SvaraRadera
  9. Voi voi va ja va dum... :) Trots många hintar *ha ha* SuperdupermegaGRATTIS till er än en gång :) :) /Annika

    SvaraRadera
  10. Jätte jätte stort grattis från oss också!!! Känner oss dumma när vi missade det igår, men hoppas ni hade en fin dag! Många kramar

    SvaraRadera