lördag 7 maj 2011

Är det helg nu?

På något sätt har inte den där härliga helgkänslan infunnit sej ännu hos mej. Kanske pga av att kalendern är fullbokad hela helgen och efter det börjar ännu en småstressig arbetsvecka. Har tusen saker som borde göras och ändå sitter jag här och slösurfar. Jag har nämligen huset för mej själv en stund. De andra husmedlemmarna är i skogen vid havet och firar en nybliven 50-åring. Bättre väder kunde de ju knappast pricka in. Jag själv var och sjöng på en vigsel idag så därför sitter jag nu här alldeles allena. Det är ju faktiskt såna här gånger man får som mest uträttat, men hur skönt är det inte att bara få slappa och rå om sej själv en stund!! Det var det som vann denna gång!

Nu riktigt snart ska jag nog ta mej i kragen och forsätta fixa och greja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar