måndag 16 maj 2011

Hockey, pinnstolar, vardagen

Ingen har ju undgått Finlands prestation i ishockey igår. Fast jag annars verkligen inte är alls det minsta sportintresserad så kan man ju inte missa en Finland-Sverige VM-guldmatch!! Det hör liksom till något man MÅSTE se! Och vilken match! Tycker nog nästan lite "synd" om sambons släktingar i grannlandet som bokstavligen bombaderades med sms under matchen... så också från sambon som grattade till silvret! Svaret var solklart: TACK SÅ J***la MYCKET!!!

Pinnstolar (och även andra) däremot hör till mina intressen och jag skulle mer än gärna vilja fynda den där rätta pinnstolen eller nån annan raring och måla den gul. Riktigt fin pippigul vill jag ha den! Hem-hemma hos mamma har jag några stolar som är så himla fina. Vissa lite sådär gammalt nedslitna i någon färg men jag har lite svårt att bestämma mej om jag ska snabbrusta upp dem lite eller ej. Men till sovrummet skulle nog en lite sliten stol passa fint... 

Mycket som händer nu just och vardagen tar upp all min tid. En stund av denna måndagkväll har spenderats i en musikstudio. Så himla kul!:D



1 kommentar:

  1. musikstudio.. va roligt!! vad har du på gång nu..? blev ju nyfiken så berätta gärna mera.

    SvaraRadera