lördag 21 maj 2011

Trädgårdsliv och Fermob

Att få bo i ett hus med en egen trädgård har väckt nånting i mej som jag faktiskt aldrig hade trott att skulle infinna sej hos mej. Nämlingen trädgårdsliv med innehållet blommor, planteringar, bärbuskar osv. Nu är jag i full gång med att sådär smått planera ett litet jordgubbsland och försöka lösa en hel del "problem" i vår trädgård. Jag har t.o.m. frilandsgurkplantor här inne som ska få flytta ut i nån kruka inom en snar framtid. Jag!! Ojoj... Här är det nog tantvarning som gäller tror jag!:D

Var inne på Fermobs hemsida idag och kollade på utemöbler och jag kan än en gång konstatera att jag är svag för såna käcka utemöbler i metall som de tillverkar. Serien "Luxembourg" (som jag lånat bilder på här nedan) hör till en av mina favoriter. De bara utstrålar sommar! Härligt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar