torsdag 14 mars 2013

På gång!


Det här är vad som är på gång just nu. Hyllor av pappersrör till dotterns rum. Jag har tänkt på dessa i några år nu... ända sen min bror fick rören med nån leverans. Men som en snäll syster som jag är ;) så paxade jag inte rören från första stund, utan först nu när hans idé med dem inte hade framskridit frågade jag snällt om jag fick ta dem. 

Men är det inte typiskt... När man målar något och har satt på sej några gamla trasor till kläder, till ifall man skulle få färg på kläderna, DÅ går allt som på räls. Men, när man bara har lite att måla och tycker att man inte orkar byta om... Ja DÅ får man färg på kläderna. Nå det var ju inga finkläder som fick sej en omgång idag direkt, men de kunde ändå ha klarat sej utan färg...
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar