fredag 22 mars 2013

Pyssel i sikte


Tjohej, nu var det fredag igen! Tänk vad härligt! Efter en minst sagt tvärtemot- och skrikdag, kan jag nu lugnt njuta av en stunds tystnad. Det är som musik för själen just nu. Hälften av familjen har sedvanligt en fredag åkt iväg på innebandy och hemma är minstingen och jag. Minstingen har nu även han fått den där förkylningen som härjar i trakterna och har sovit endast korta snuttar idag, så nu power-nappar han igen.

Men nu är det ju mysfredag och även pysselfredag för mej. Jag har lite svart tejp som jag tänkte gå lös på. Jag har en ram som har stått lutad emot väggen i vardagsrummet nu en tid, som bara väntar på att få något innehåll. Och otaligt många är de idéer jag haft med ramen... men nu ska jag skrida till verket.

Ha en skön pysselfredag!

 

2 kommentarer:

  1. Spännande spännande att se pysselresultatet sen! :)

    SvaraRadera
  2. Jepps... Ska försöka komma ihåg att sätta in en bild här sen när den e på plats! :)

    SvaraRadera