torsdag 10 februari 2011

"hatthyllan"...

...som jag började virka för en tid sedan blev till slut till detta:



Snyggt virkat va? :D Jag hade faktiskt gjort några modeller och rivit upp allt mellan varven för att få den virkade hatthyllan sådär som jag ville ha den, när jag kom på att jag sett i nån gammal bostadsmäss-inredningstidning nån som hade gjort skoförvaring av tomma gurk-plåtburkar. Vad passar då bättre än att stjäla idé och använda en del av de plåtburkar som lämnat sedan dotterns mjölkproteinallergiperiod till förvaring av mössor/handskar/halsdukar m.m.

Tänk vilken fiffikus som uppfann sprayfärgen. Så himla behändigt! Tio poäng... minst!!

Så den virkade hatthyllan fick då än en gång bli uppriven och blev en korg istället för att förvara nycklar, telefoner och annat smått och gott i.

...by the way. Ni får ursäkta de småschabbiga bilderna. Vår kamera har börjat säga ifrån, så nu är jag och kamera i luven på varandra konstant och jag drömmer om en ny...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar