torsdag 24 februari 2011

projekt barnrum

Jag visste verkligen inte att JAG kan ha svårt att bestämma mej när det gäller inredning! Det har inte hänt många gånger i mitt liv, förrän vi flyttade hit. :D Alltid lär man sej nåt nytt! 

Just nu är det dotterns rum som kretsar runt i banor i mitt huvud för tillfället. Hittills har det inte gjorts några stora insatser i inredningsväg där sen vi flyttade in, utan hon har fått ha möbler som egentligen inte ska var där, nu hittills. Men NU ska här fixas! Jag har bara lite svårt att bestämma mej. Jag har så många idéer om hur jag skulle kunna göra där, så snart måste vi slå ned en vägg och förstora rummet... Vi hamnar hur som helst att köpa en del nytt till hennes rum så då skulle det ju sitta fint om man tänkt igenom det hela så att jag är hundra på att det är det där vi ska ha när det blir dags.

Tills dess får jag fortsätta inspireras...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar