måndag 14 februari 2011

Marimekko

Jag har en plats i vårt hem som skulle "behöva" en ny tavla. Och det skulle inte sitta helt fel med ett Marimekko-tyg som tavla där. Har surfat runt lite på deras hemsida och nu kan jag helt plötsligt inte bestämma mej vilket jag vill ha! Det finns ju så många fina! Hade siktet inställt på "kaiku"-tyget (se nedan) som jag i flera år har tyckt att varit så himla fräscht och fint, men nu har ju en hel drös med andra fina tyger också blivit mina favoriter, såsom "iso satakieli", "bottna", "hetkiä/moments" och "kissanminttu".


kaiku

iso satakieli


bottna

hetkiä/moments

kissanminttu

Nu blir det svårt...

2 kommentarer:

  1. svårt med beslutsångest, det lider jag ofta av :)

    SvaraRadera
  2. Det finns ju en del att välja på.. :) Jag hade lite problem då jag skulle ha gardiner till köket, men sen fick jag nog valt! bara att gå på känsla, tror jag!

    SvaraRadera