söndag 6 januari 2013

Nystart

Tänkte att jag nu, med nytt år och nya möjligheter, skulle återuppta skrivandet här. Vad som skrivs får ni se efter hand. Det vet inte ens jag. Men jag känner att jag på något sätt vill dokumentera livet som pågår just nu, med två små i huset och allt det härliga som det medföljer, plus mina egna projekt som verkligen inte tar slut i första hand. Men det är precis så jag vill ha det!

Häng med om ni vill! Och en riktigt god fortsättning på det nya året till er alla!

3 kommentarer:

  1. Härligt! Jag har väntat på en återuppståndelse!! :) jonä, jag är ingen spion, men googles reader är bra på att hålla reda på folk ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Va kul med en kommentar! Tack! Tänkte att "inte är nu nån in och läser här mera" men som du sa google reader ÄR bra! :)

      Radera