torsdag 21 februari 2013

Bloggande framtid

Just nu känner jag riktigt att jag står en bloggande framtid tillmötes. Inte på så vis att jag tänker bli störst och bäst och snyggast inom ämnet, men att jag tänker fortsätta blogga i framtiden iallafall. Har spenderat kvällen tillsammans med Malin på en bloggföresläsning, som hölls av Karin, Peppe och Linn. Värre saker kan man verkligen hitta på en torsdagskväll. Inspirationen flödar just nu och precis nu skulle ju alla förändringar behöva ske med strukturering hit å dit och ny blogg och dittan som dattan. Men det kommer, det kommer. Allt tar sin tid, försöker jag iallafall trösta mej själv med.

För att klargöra förra inläggets fråga "Vill du leka med mej?" (som jag nu i efterhand förstår att dess mening kanske inte är den klaraste här i världen) så kan jag ju tillägga att det just nu är den mening som sägs hundraelvatusen gånger här i detta fyrkantiga hus. Och då tyckte ju jag att det passade utomordentligt bra att ha just den meningen skriven där, så vet ju de som kommer in genom dörren vad som komma skall liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar