söndag 10 februari 2013

Ljuvliga söndag!

Nu var den här då igen en gång! Den där "göra-vad-man-vill-dagen". And I love it! Jag har egentligen inte utfört några stordåd denna söndag men mannen i huset har haft en hel ledig dag han också, fri från några måsten, så vi har haft riktig kvalitetstid hela familjen. Hemma hela dagen och jag har t.o.m. slumrat in på soffan mitt på ljusa dagen! Det ni! 

En tavelhylla har dock hittat sin plats i vardagsrummet idag, så nu blir det att välja ut innehåll till ramarna. Det kommer att bli bra det här!

"Så ska det låta" rullar i tv-rutan, inredningstidningen deko kom i postlådan här om dagen och jag har ännu inte hunnit bläddra i den sådär noggrant, filten som jag håller på och virkar åt Hugo ligger och väntar på mej och ramarna behöver fyllas. Jag tror nästan att det blir tidningen och kanske filten som vinner ikväll.

Ha det gott, gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar