torsdag 25 april 2013

hejhej!


Inte har jag väl så mycket att komma med idag inte, men nyfärgad i håret sitter jag och längtar efter ljumma sommarvindar. Ledig hela sommaren känns ju bara för ljuvligt! Som vi ska spendera sköna dagar utomhus i sommar!! Och det vore så himla härligt att få byggt en terass i sommar. Eftersom vi dränerade i höstas så är det mest lera och jord intill huset nu, vilket inte känns så värst inspirerande att sätta fötterna på. Men vi får se hur det blir. Balkongen står iallafall näst på tur i sommar. Sen vad mer vi hittar på vet jag inte... Kanske det får bli en lat sommar i år, med sköna dagar i solen och en glass i handen... Hrmpf...på något sätt tvivlar jag på det. Gubben och jag är nämligen båda lika ivriga med att få byggt, fixat och donat här hemma.

Men just nu, ska jag försöka landa i verkligheten, tids nog kommer sanden mellan tårna. Här ska det finslipas på inköpslistan till Ikea, inför den eventuellt kommande resan i helgen. Hoppas!

1 kommentar:

  1. MEN sööta öde vilken maga! At it ja kippa framåt!?

    SvaraRadera