onsdag 3 april 2013

Pannlugg och trettio

Pannlugg. Jag. Snart. Ja, jag tror jag ska satsa på pannlugg. En liten kompromiss. Det är samma visa varje gång. Vill ha en fräsch förändring, bort med mitt långa mörka hår som aldrig ändå får svalla ut. Kort hår, det vore inte dumt det... Och sen så kommer jag med en massa, märk väl, PRAKTISKA orsaker till varför det nog kanske ändå är bra med långt hår. Om det nu ändå vore för något utseendemässigt då. Så besöker jag frissan och ut kommer jag med en förändring som knappt syns. Vad hände med den där vågade Ann-Sofi egentligen?? Hon blir 30 i sommar, där är väl svaret. Först var det attraktionerna på nöjesfälten som fick ge vika för ålderns feghet, sedan det kalla vattnet i havet och nu håret. Hmm... Vad kommer näst? Köra 60 på 80-väg kanske... 

Och jag som tyckte det var helt okej det här med att fylla trettio...

2 kommentarer:

  1. Hej! Du får kompromiss som jag med håret, lång på en sida å kort på andra. I LOVE IT! ;) Jag e å för feg att klipp allt kort nu förtiden.. förr hade jag nästan vad som helst ju.. Men vi får väl skyll på åldern eller kanske VISdomständerna ;p Ha d gött!
    //Jenni

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kanske jag skulle göra en sån kompromiss! Tack för tipset! :)

      Radera