lördag 5 mars 2011

Ett hem i konstant förändring...

...är vad man kan kalla vårt hem. Jag köpte ett nytt tyg igår som jag eventuellt hade tänkt använda i dotterns rum. Men idag kom jag fram till att det passar mycket bättre till gardiner i vårt sovrum. Har länge funderat på hur jag skulle kunna fixa till sovrummet så det blir sådär som jag vill ha det. Lite "gammalt" romantiskt men ändå nytt och tufft. Och nu tror jag faktiskt att det är på väg att lyckas snart...

Men det ena leder ju alltid till det andra och nu passar ju bordet i hallen ypperligt bra i sovrummet, vilket det också var tänkt till från första början, så nu står det där och resulterar i att hallen plötsligt blev lite halvfärdig IGEN! Så nu är hallen på tapeten då igen en gång!

Att hon inte kan bestämma sej den där fröken Ann-Sofi! :D Men det är väl det här det kallas med att bo in sej i ett hus! Och sålänge vi har roligt på färden så är det väl inte så farligt att vara lite ombytlig!

Lovar att sätta in några bilder på hur det blir sen när jag "roffat" till sovrummet lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar