tisdag 8 mars 2011

Fettisdagen

Fastlagstisdagen till ära har här avnjutits både fastlagsbulle och våfflor med blåbär och grädde på. Känns som att jag fått min dos av grädde för idag... Men gott var det absolut!

Jag önskar att jag hade en tystare (och även bättre) symaskin. Den jag har vrålar så det hörs säkert ända ner till torget. Vilket ju gör att jag inte kan sy när det där ypperliga tillfället mitt på dagen infinner sej, nämligen när dottern sover. Eftersom hon ju nu då tillfälligt sover inomhus. Så idag har jag suttit och klippt till 10st kuddfodral och planerat omändringen av gardinerna. Sambon frågade när han kom hem om jag hade tänkt börja sätta kuddar inne på wc:t också... :)

Nu blir det iallafall en paus i syfabriken. Det nalkas Bygglov och Sofias änglar på tv. Synd bara att de måste ha två bra program samtidigt!

Nu borde även alla som vill kunna kommentera här på bloggen. :) Tydligen var det nån inställning som var fellagd.

Ha det gött alla!

1 kommentar:

  1. Jeej, nu kan jag också kommentera.... :) / annika

    SvaraRadera