torsdag 17 mars 2011

Ikea... here I come!! :)

Jag hade inte alls tänkt mej någon ikea-resa nu till helgen när det är ett gäng från trakten som ordnar en bussresa till självaste Haparanda. Hade nämligen tänkt hålla hårt i mina slantar... Meeen, så tänkte jag, en inspirationsresa med en bunt glada människor sitter ju aldrig fel.:D Det är dessutom längesen jag gjorde ett Ikea-besök. 

Jag har dessutom en sån himla längtan att få åka till Stockholm nu! Också det är alltför längesen sist! Förr var det nästan så att nästa resa till Stockholm redan var inplanerad när jag kom hem från en. Härliga tider!:) Jag hoppas att vi kan ta oss en liten semestertripp dit i sommar. Det skulle ju vara helt ljuvligt! Så en dagsresa till ikea kanske får dämpat mitt behov en liten aning iallafall. :)

Så nu sitter jag och ivrigt knåpar ihop en liten inköpslista/kollain-lista. Tur är det, annars skulle jag högst troligt slockna på soffan idag igen. Har varit så otroligt trött den här veckan så jag har slocknat nästan direkt efter dottern somnat. Därför har det varit så tyst här också... 

1 kommentar:

  1. Roligt att du också ska med! Skoj ska vi ha, inte skall jag heller shoppa så mycket (tror jag åtminstone) utan jag är med mest för det trevliga sällskapets skull!

    SvaraRadera